OBOJENA JAJA

19.04.2014. u 14:00

Evo bliži se Uskrs, tako i običaj farbanja jaja. Ove godine sam se odlučila na nešto drugačije nego proteklih godina kada sam jaja bojala u luku. Sada ću vam opisati šta sam radila i kako. Bojala sam jaja krep papirom i octom, postupak je vrlo jednostavan i brz a izgled napravljenoga oduševljava svakoga.



Za izradu je potrebno krep papira u raznim bojama, ne treba više od četiri boje, ja sam koristila plavu, crvenu, žutu i zelenu. Krep papir se reže na kocke, ne moraju biti pravilne i sve jednake ali od prilike 20x20 cm, dovoljno da se omota jaje. Dok se jaja kuhaju, nareže se papir na kocke. Treba pripremiti ocat i malo uliti u posudu. Kada su jaja kuhana, malo ih ohladite ali tek toliko da ih možete držati u rukama, znači trebaju biti topla. Papir treba umočiti u ocat i omotati oko jajeta, može se omotati u više papira različitih boja, ovisi kako želite. Jaja stavljati u pvc bocu od 2l, na koju prethodno odrežete godnji dio tako da možete stavljati jaja unutra. Tako redati jaja dok god imate jaja i papira, može se koji papir staviti i između jaja. Cilj je kada se jaja naslažu u bocu da se boja koju ispušta krep papir prelazi preko ostalih jaja i tako nastaju šare na jajima. Tako neka se jaja cjede oko pola sata. Ovo obavezno raditi u rukavicama i paziti da okolo ne uprljate nešto jer se boja jako teško skida. Kada je prošlo pola sata, odmotati papir od jaja i ostaviti ih da se osuše. Prilikom odmotavanja papira uživat ćete u nevjerojatnim prizorima i šarama koje su se stvorile. Od ove četiri boje papira koje sam koristila, na jajima je bilo i roza, lila, smeđih i crnih tonova. Jaja poslije premazati jestivim uljem kako bi se sjajila i boja došla više do izražaja.

Uh koliki opis, slijede slike.
Jedna zajednička




I još koja pojedinačna.





Sretan Uskrs želim svima.

5 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.