origami od salvetica

25.07.2010. u 19:56

vezano uz ovaj komentar na moj prošli post, koji mi je dala sabina...

salvete su ti stvarno super,uostalom sve ti je super.može jedna želja?
da li možeš pokušati da napraviš neki origami oblik i potom napisati njegovu izradu? unaprijed hvala

-- sabina -- 02.07.2010. u 12:14


pokušala sam napraviti origami oblik od salveta, evo prvo jedan jednostavni oblik, to je oblik glave psića.

da bude malo barem kompliciranije, radila sam u dvije boje, žuta i narandžasta



sljubiti ove dvije salvetice



napraviti trokutić



presavinuti uši



njuškicu, tako da mi je narandžasta salvetica prema gore a ostalo preokrenuti na zadnju stranu



ukrasiti oči, mogu se nacrtati ili naljepiti od kolaž papira, ova salvetica je zanimljiva za djecu, recimo za neki dječji rođendan ili party.....evo kako se i origami oblik može iskoristiti dobro za pravljenje raznih oblika od salvetica.



ovo je leptir, isto tako origami oblik, samo je njegova izrada dosta kompliciranija pa nisam stavljala korak po korak, ima dosta instrukcija na internetu za taj origami oblik pa tko želi neka isproba.....ovako je moj ispao.


0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.