SIJANJE

12.01.2010. u 18:04

Drage, moje, ovih dana se ne mogu pohvaliti da sam radila baš nešto kreativno, s nestrpljenjem očekujem dašak proljetnog sunca da obasja moju terasicu da mogu van iznijeti i razbuditi svoje bodljikave ljubimce.

Ali ipak nešto sam radila, nabavila sam par vrsta sjemenja novih vrsta cvijeća koje se spremam sijati pa sam u nabavci posudica za sijanje, kupnja zemlje te proučavanje o novim vrstama cvijeća za koje sam kupila sjeme. HVALA KRISTIN.




U međuvremenu slučajno sam posijala limun, ma ne slučajno, već posijala ali nisam se nadala da će i niknuti ali me obradovalo 19 mališana, koji su niknuli i sada bez obzira što nema dovoljno svjetlosti i sunčevih zraka, oni napreduju i crpe snagu ne znam od kuda.....ALI EVO IH.



Isto tako, u ovo hladno i tmurno vrijeme moj veliki ljubimac Amarillis nagradio me cvijetom, šatirano-crveni....stvarno je krasan.
EVO I NJEGA.


3 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.