PRIPREME ZA MORE

01.07.2009. u 17:28

Evo stiže i moj godišnji (04.07.) munjevitom brzinom pa evo jedan djeličak toga kako se pripremam….. na prvom mjestu je hrana koja je meni nezamisliva bez začinskog bilja pa sam odlučila zamrznuti ono što sam ove godine uzgojila s obzirom da ne mogu nikako vuči na more teglice sa posađenim začinima.…


Što se začinskog bilja tiče, to je PERŠIN, KOPAR, VEGETA, CELER









Koji sam ubrala, oprala i posušila tek toliko da nema vode i stavila u plastičnu posudicu s poklopcem, te u duboko zamrzavanje….. začini zadržavaju svoj miris skoro pa kao da je tek ubrano…..






POVRATAK S MORA (11.07.)
Kad se vratim s mora imam u planu posijati još i origano, vlasac, korijandar, lavandu i ružmarin kako bi ih imala po zimi u svojoj kuhinji.










I NEKOLIKO SAVJETA:

Za kuhanje, po mogućnosti koristimo samo svježe začinsko bilje ili duboko smrznuto začinsko bilje.

Začinsko bilje uvijek valja narezati netom prije same konzumacije jela.

Juha ukrašena s nekoliko listića začinskog bilja ne mami samo pogledom, već i izvrsno prija a glavno će jelo dobiti na eleganciji.

3 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.